lördag 17 december 2011

I love shopping



Har varit till Luleå igår. ( Klockan är ju faktiskt efter 00 nu )
Det var grymt trevligt att åka iväg bara jag och Anna M. Bara hon och jag. Synd att jag inte hade mer pengar att shoppa för. Ville hemskt gärna köpa mig något på Gina Tricot. Men jag ville köpa julklappar hellre :) Bra val där Jenny! *stolt*
Anna var ju inte heller snål. Hon var väldigt ivrig på att ge Jonathan och Yuna julklappar. Det värmde i mitt hjärta :) Blev så himla glad att hon verkligen tänker och bryr sig om dem också.
Jag köpte dem varsin julklapp denna gång. Men jag vet att jag och David också skulle gå ihop och köpa något rejält till dem och även jag och Patrik. Det känns bra. :)
Har dock inte så hemskt mycket pengar nu och det suger!
Men men... Det kan jag inte göra så mycket åt.
Man skulle vunnit lite pengar nu.
Nåja, satsar man inget kan man heller inget vinna.

Skrev ett mail igår till en person. Hoppades få ett svar tillbaka, men så blir det förmodligen inte. Jag har ännu inte fått något och därav kan jag helt enkelt räkna med att inte få något svar. Men man kan ju alltid hoppas på en reaktion i alla fall och att personen tänkte till lite.
*önsketänker*

Nåväl... ska fortsätta med mitt nu. Alltså inte så mycket.

Inga kommentarer: