tisdag 20 december 2011

Jon Bon Jovi död?




Är det så att Bon Jovi dött nu?
Jag blir lite förvirrad för det står inget på varken Aftonbladet, Expressen eller Imdb.

Nåja.
Har varit på stan en sväng idag med Anna R och Yuna. Men det blev en kort visit. Gick in på H&M för att se om de hade kvar mössan som jag sett där och velat köpa, men inte det. Däremot hittade jag två par fingervantar för 49,50 kr :) Det var välbehövt!
Har suttit och hoppas idag på att Patrik skule få komma sig hem då de ändå inte hade något på deras arbetsschema idag. Men inte det! Efter min mardröm som jag hade inatt och som även gjorde att jag hade svårt för att somna om, hade jag verkligen hoppats på att få ha honom hemma. Vill inte vara ensam längre!!
Jag får bita ihop och vänta till morgondagen istället.

Nu ska jag ta och värma mig i en varm dusch!

Inga kommentarer: