onsdag 28 december 2011

Julen är över

Julen är förbi och jag hann aldrig få någon julkänsla alls. Men det hindrade mig inte från att ha det trevligt.
Först var jag ut till Bodsvedjan och firade tillsammans med David, Kerstin och barnen. En julafton utan barnen är ingen julafton alls. Så det var skönt att få vara i deras närhet under denna dag. :)
När alla paket var öppnade och de hade fått leka lite så sa jag hej då och Anna M kom och hämtade mig för att sen åka ut till Vibbyn och fira vidare tillsammans med svärmor, svägerska, Patrik, Patriks kusin Catrine, hennes man och hennes föräldrar. Det blev mycket skratt och god stämning.
Juldagen firades hos svärmor med svägerskan, Patrik och barnen. :)
Barnen var helnöjda med sina julklappar och även jag :)
Fick ett par vantar av Patrik som man kan ha på sig även när man ska leka med telefonen. Nu behöver jag aldrig mer ta av mig vantarna bara för att jag ska svara i telefonen :)
Jag fick även ett intyg av Patrik att han lovar betala min tatuering så den blir klar :)
Fick vinglas och ett presentkort av svärmor för en SPA behandling eller liknande.
Och jag fick en ny handväska av Anna, M, svägerskan :)
Jag är sjukt nöjd!

Vad händer på nyårsafton då?
Jag har ingen aning alls. Fest eller inte fest?

Inga kommentarer: