lördag 31 december 2011

Happy New Year!



Snart har 2011 nått sitt slut och vi går in i ett nytt år, 2012.
Året som har varit har haft sina upp och nedgångar. Det har varit fyllt av både glädje och sorg, förändringar i mitt liv och vardag. Det har verkligen varit ett händelserikt år och jag har nog lärt mig mycket om mig själv och jag har fått kämpa mycket med tunga saker som har inträffat under detta år.
Det har hänt så himla mycket att jag nästan glömt hälften.
Jag ser framemot ett nytt fräscht år nu.
Det jag vet med all säkerhet är att jag absolut inte komme att "hoppa in" det nya året, det har endast fört otur med sig. Är det något som jag ska göra är att "hoppa bakåt". Kanske ger det mig bättre tur?
Man vet inte om man aldrig prövat.

Ska och äta hos mamma och Janne vid 17 tiden och ska försöka börja göra mig klar redan nu. Jag har ju en tendens till att vara seg vid tidspressade situationer :/
Lika bra att börja i tid då :)
Det är alltid lika svårt att veta vad man ska ha på sig. Sandra ska i alla fall hjälpa mig med mitt hår och bara där sparar jag lite tid och krafter.

Jag önskar er alla ett gott slut på detta år och ett gott nytt år!

Inga kommentarer: