måndag 2 januari 2012

Energitjuvar!

Det känns mycket lättare nu inombords när jag inte längre behöver grubbla över vad jag ska behöva göra för att vissa personer ska vara nöjda och faktiskt respektera mig. De är inte värd min vänskap. Som de betedde sig igår var droppen. Jag tänker inte låta energitjuvar som dem förstöra för mig. Nu är det nog och jag tänker inte ta mer skit!
Det positiva i det hela är ändå att de verkar vara väldigt intresserad av att prata om mig. Att de använder så mycket energi till att fundera och tänka på mig. Jag ska väl kanske bara ta det som en komplimang.
Jag tänker absolut inte låta dem påverka mig mer.
Det som är så synd är att det inte bara mig som det har påverkat. Kanske man ska tänka lite längre än vad näsan räcker...

I övrigt var nyårsafton bra. Åt middag hos mamma och Janne och for sedan ut till Patriks kompis, drack lite och spelade spel. Fick träffa lite nytt folk och det är alltid bara positivt :)
Sov lite länge idag dock :/

Inga nyårslöften i år och jag hoppade heller inte in det nya året. Jag tror att 2012 blir bra :)

Inga kommentarer: