tisdag 3 januari 2012

Tatueringen är klar

Nu är tatueringen klar och jag bär nu barnen med mig var jag än går :) Det känns underbart!
Tack Patrik för den fina julklappen :)
Smärttålig ännu och jag fick även höra av Simon att jag var hård ;P
Det som gjorde värst "ont" var vid J:ets böj. Men det var mest bara obehagligt då det röck i tummen och vissa fingrar.
Har varit till ut och hälsat på Thomas och Ann, vänner till Patrik. Där blev vi bjudna på kaffe och fika. Satt och surrade en hel del med Ann också vilket var trevligt!

Hade Jonathan över natten och vi myste på en del här med Lego Pirates of the carribean och han lärde även mig och Patrik hur Beyblade går till. Säkert en rolig sysselsättning för småkillar men ingen höjdare för mig :/
Men det var kul att få lära sig något nytt :)

Nu sitter jag här med högerarmen omlindad i plastfolie och ser JVM med Patrik...
Inte länge kvar tills sängen nalkas...

Ha det gott!

Inga kommentarer: