tisdag 31 januari 2012

Facebook

Jag är lite förvånad måste jag säga. Jag trodde att jag skulle - i ren automatik - skriva in Facebook adressen eller gå in via appen. Men inte det!
Det finns många där ute som aldrig skulle våga släppa taget, inte ens för bara en vecka. :)
Saknar jag facebook något då? Ja det är väl klart jag gör men samtidigt är det skönt att få lägga det åt sidan. Kanske man få skriva ifred på bloggen istället?! Folk väljer ju ändå om de vill läsa den eller inte.
Men visst får man höra här också att vissa saker tycks vara olämpligt att posta... Men läs inte min blogg då!
Jag är så less på alla människor som sitter och klagar över det ena och det andra. Låt mig få skriva så bäst jag vill. Det är MINA tankar och INTE era! Jag publicerar aldrig något som kan skada någon annan.

Nåväl... Avreaktion.

Inga kommentarer: