fredag 20 januari 2012

Fortsatt sjukling

Bor i sängen sedan igår och lever mestadels på fruktsoppa och värktabletter. Någon glass har också åkt ned bara för att få något kallt att kyla med.
Ska snart åka till Åkerbäret som är en vårdcentral och ska kolla upp vad som har satt sig i min hals.
Jag sover oerhört dåligt pga halsen och jag kan inte äta något annat än flytande. Det är ganska frustrerande kan jag lova. Hade det bara varit feber så hade jag inte klagat. Då kan man lätt bara ta några panodil och sen få sova hela natten. Inte lika lätt med en svullen och sårig hals dock. Ibland (oftast) vaknar jag upp av att jag sväljer och det gör ont. Det är inte roligt. Man vaknar omvartannat. Nu hoppas jag faktiskt på att det ska vara halsfluss så jag kan få penicillin och att eländet ska gå över. Vill inte må så här mer!

Inga kommentarer: