söndag 29 januari 2012

Roligt!

Igår hade jag en heldag med svägerskan Anna. Vi åkte skidor, var på 60-års kalas i Åkerholmen, annan fest i stan, Rönnbäcks och sedan hem och nanna kudden. Det var tänkt att vi också skulle gå ut en sväng på krogen för att dansa lite men vi sket i det. Ingen av oss drack en endaste droppe alkohol. Men vem säger att man inte kan ha lika roligt för det? :)
Dessutom äter jag ännu penicillin. Men har bestämt att vara nykter nu ett tag.

Jag hade jätte trevligt igår och jag är glad att jag följde med och inte bara satt hemma och inte gjorde något alls.

Idag har jag sovit länge. Men det har sina orsaker.
Åkte ut till heden med svärmor o svägerskan för att äta tacos och sedan gå på promenad. Det behövs efter de godsaker som jag fick i mig igår. Har lite ångest över det.

Det var en liten uppdatering från mig :)

Ps. Det här med att skriva upp alla kalorier man får i sig är grymt jobbigt och svårt. Det är inte alltid så rätt att veta hur mkt det är i vissa saker. Och att väga allt är bara jobbigt!
Ds.

Inga kommentarer: