onsdag 18 januari 2012

Dag 2

Idag har det inte blivit att motionera så mycket, inte mer än det vanliga vardags "sysslorna". Men jag ska nog inte vara ledsen för det eller känna skuld. Jag har i alla fall klarat av ännu en dag och det känns bra! Åt lika lite som igår men har varit duktig på att ta mina Behepan och vitaminer. Så länge man får i sig något i alla fall.

Var till storheden och kilade runt lite. Jag hittade en hel del på Stadium outlet som jag mer än gärna skulle vilja ha. :) träningskläder, skor, jacka och täckbyxor. Fick mig 3 st sport bh:ar av Patrik. De var i olika färger; vit, svart och rosa :) jag älskar dom!!

Imorgon är en ny dag och då blir det träning! Kanske det blir promenad och lite kinect träning? :) hoppas!!
Funderar med Patrik om man skulle göra en GI tacopaj imorgon. Det lät gott!

Nu sänge!

Inga kommentarer: