måndag 16 januari 2012

Dag 1

Jaha, då var man på första dagen då med att äta nyttigt, träna och vara påväg att bli några kilon lättare!
Jag har börjat använda mig av min app som heter Shape up! och den kan vara bra till hands då man ska räkna kalorier och allt vad det nu är. Funderar också på att skaffa mig en matdagbok på nätet som sägs vara bra.

Vägde mig imorse och vågen visade 65 kg. Det kan jag väl säga är normalt för mig och min längd som är 165 cm. Men några kilon vill jag gå ner i alla fall. Det har ännu inte blivit så mycket mer träning än 1 timme med Kinect "Your Shape". Kanske en promenad sen... Vi får se vad Patrik säger. Har inte ätit så mycket idag och jag försöker också att hålla det så. Jag vet att man ska äta 5 mål om dagen som kvinna, men idag blev det inte så. Jag har alltså inte fått i mig så mycket som jag egentligen ska. Men det skadar inte.
Bilden som jag lagt upp är vad vi åt till middag idag. Jag vill lova att det var gott och nyttigt! :)

Jonathan kom hit efter skolan idag och vi åkte med honom in till stan och gick i butiker för att han ville hitta sig någon tröja. Han hittade en skjorta med slips till. Väldigt fin var den och ännu snyggare när Jonathan bar den :)
Patrik köpte då den till honom. Då blev han nöjd :)

En kopp kaffe på detta träningspass då och invänta Patrik som är på bowlingträning.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: