tisdag 24 januari 2012

1 v och 1 dag

Bilderna visar mitt protokoll på viktminskningen. Det är verkligen bra att skriva ner och hålla koll på kaloriintag, träning, viktminskning etc. Nu kunde jag dock inte träna eller ens äta under de dagar som jag var sjuk dvs torsdag, fredag, lördag. Det sägs -enligt min app- att jag ska gå ner 0,8 kg/vecka. Nu har det inte blivit så och det känns ändå toppen! 2,3 kg på 8 dagar. Det är verkligen kul nr man ser framsteg :)

Idag får vi se vad som bjuds på. Låter på Patrik som om vi ska bowla sen, jag, han och Yuna. :) kanske man går en runda på stan också och kikar.

Var till studievägledaren igår och sökte nya studier. Det gick inget vidare sist och jag känner nu att jag har motivationen till att slutföra mina studier och äntligen få ett slutbetyg innan reglerna av betygssättning ändras.

Nu ska jag inta mer kaffe!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: