tisdag 24 november 2009

Blo bliiiii

Så där ja....
Nu var jag här igen, har varit dålig på att uppdatera bloggen, vet med andra ord att jag lever då vi har mycket i skolan nu. Men det är skönt, och som jag skrivit förut så har jag hellre prov än inlämningsuppgifter, nu har jag fått som jag velat.
2 prov till veckan som kommer, 3 inlämningsuppgifter i data som jag ska göra imorgon, inlämningsuppgift ikväll.... ja, nu är det mycket. Men jag gör hellre mycket nu innan ruschen börjar innan jul. ^^

Har varit sjukt trött idag även om jag borde ha varit uppåt, igår var jag näst intill speedad... haha. Så vill jag vara jämt.
Men mina klasskompisar borde märka att jag nu börjat vara som hemma i skolan, kastade flygplan och grejjer ju idag. Det tar en himla tid för mig att komma igång och visa vem jag ÄR. Men nu ser ni vad ni kommer att få dras med. Och värre blir dt då jag vet hur ni är som personer helt igenom. Allt vågar man inte svamla om nu ^^
Jag är lite sjuk i mitt tänkande och det kommer ni få se.

På fredag är den efterlängtade festen guuuud så jag längtar! Ska bli kul med klassfest!

Nu ska jag inte sitta här och blogga mer idag. Ha det bra!

Inga kommentarer: