måndag 2 november 2009

Lite torka

Har inte riktigt haft ork att blogga något, men jag ska försöka skärpa mig med det. Vill inte svika mina läsare ^^

I lördags blev det i alla fall sammankomst hemma hos oss. Det var inget stort eller speciellt. Ville mest bara få användning av min peruk som jag köpte till förra halloween. ^^
Det blev en mycket vågad klädsel för att vara jag. Men var inget speciellt. Skulle väl beskriva mig som en från moulin rouge om jag var tvungen.

Det blev guitar hero i vanlig ordning och jag tog hand om micken till större delen av kvällen.

Dennis och Siv bjöd på mat, om än jag inte åt. Men David lurade mig till att smaka såsen som gjordes och det var då himmelriket självt. Himla va god den var! Sa till Dennis att han aldrig mer får laga mat hos oss då jag går på dieten.
Det är farligt för mig.

Tog några bilder som jag sen lägger upp då jag laddat dom till datorn.

Nu blir det dusch för mig och sen följa med syster och handla.

1 kommentar:

Linda sa...

Tack gumman så söt du är!!
Hur är allt med er?