tisdag 24 november 2009

Don´t stop me now!

Jag har lust att för full hals vråla ut dessa ord som Queen sjunger så fint i mina hörlurar just nu. I feel alive and I love it! This will never end and thats makes even more in the mood ^^

Just nu känner jag mig oslagbar och ingen kan få mig att känna mig värdelös eller få mig till att tvivla på mig själv. Ser ni vad Queen gör med mig??! Dom är bra för mig nu.... Ska inför varje dag lyssna på denna för att få mig högst upp i toppen varje dag.
Hela kroppen gungar och man kan inte låta bli, hur mycket man än försöker...

Lalalalalalaaaaaa.... I love this. The music that makes me feel this way can´t go away. Never more....

Jag ska ha så himla kul på fredag och jag har en sådan bra känsla i kroppen nu, även om jag har det annars också då jag spenderar min tid med älskling och barnen. Men ändå... få ha kul med mina underbara uskor, att jag får ha kul utan hämningar ^^

Could this go wrong? I don´t think sooooo....

Don´t stop me now, cause Im having a good time....

Nu ska jag dra med ett leende på läpparna ^^

1 kommentar:

Karolin sa...

Så kände jag för sisådär två veckor sedan, men som kom de där jädra amerikanarna och förstörde allt. Amerikanska bolag är inte att lita på.