lördag 7 november 2009

Well well

Har varit urkass på att skriva nu och jag har kanske inte så himla mycket att säga ändå. Praktiken går bra och jag gör det jag får göra.
Dieten går bra om än jag åt palt igår hos min mormor, det kan man väl ändå inte säga nej till??
Vet fortfarande inte vad jag har gått ner och jag måste ta mig ut till Malin för att kolla upp det snarast. Byxorna som jag tidigare lade upp en bild på sitter lösare nu och jag ska ta mig för att testa lite nya jeans för att se hur de sitter.
Har rensat ut garderoben btw och lagt ut på tradera för att sälja iväg dessa.
Jag hoppas kunna skrapa ihop en del på det så jag kan lägga de pengaran på lite nyare kläder. ^^
Haft en proppad garderob med mycket att välja på, men det är inte så mycket av de som man använder sig av och då ser jag hellre att få sälja iväg dom.

Har åkt på förkylning men jag mår inte så himla dåligt ändå. Jag ska klara av sista veckan nu på praktiken så jag har gjort den fullt ut. Jag vägrar missa en dag.

Tisdagen blir intressant... ska då på kurs i Harads. ^^
Jag måste då säga att jag tror att jag "jobbar" mer än vad vi måste. Om jag inte minns fel så ska vi "jobba" 37 tim/ v. Jag måste jobba mer än så. Alla dagar är ca 9 tim och på tisdag blir det ca 10 tim. Men men, jag klagar faktiskt inte på det. Kursen känns intressant och nödvändig för mig. ^^

Har inte tagit tag i att göra uppgifterna som ska vara inlämnade då praktiken är slut. Jag ska försöka göra dessa ikväll eller imorgon så jag slipper stressen på att hinna.

Barnen har förövrigt vattkoppor, men jag är så himla glad att dom fått det nu. Men jag är lite förvånad över att Jonte fått det. Både jag och David har för oss att han hade det vid 2 års ålder. Hmm, jag undrar vad det kan ha varit då...
Men men. Vi har då tur som har en sådan bra svärmor/mamma som vill passa dom så vi kan jobba och gå skola utan att behöva vara hemma. Det är guld värt vill jag säga.

Nu ska jag återgå till min bok. Den är so himla intressant och jag tipsar alla till att läsa Lotta Thells samling. Har läst denna bok i 1 vecka och jag har bara ett fåtal sidor kvar nu...

3 kommentarer:

Linda sa...

Hej gumman. Vill ha dina länkar på tradera ju:)

Unknown sa...

http://www.tradera.com/-STORT-kladpaket-strl-S--auktion_101620684

http://www.tradera.com/-kladpaket-strl-M--auktion_101621205

Här har du mina länkar :)
vill se dina oxå om de finns kvar?

Karolin sa...

Tradera är guld, både vad gäller att sälja och köpa.