måndag 30 november 2009

Klassfesten

En otrolig klassfest som måste göras om snart igen. Underbar stämmning och härlig människor. ^^
Man behöver inte ha festen planerad, det blir bara sämre med att ha saker och ting som ska göras under kvällen, man ska heller inte vänta sig för mycket, då blir man oftast bara besviken. Lekar är dock något man kan behöva ordna. Dock är inte det den enklaste biten enligt mig, men det kan gå skit bra om man vet sen tidigare vilka som funkar till fest ^^
Vi hade klassikern; "Jag har aldrig...", man fick veta mycket smaskens om sina kära uskor, det är alltid kul.
Men vi som var där behöver ju inte låtsas om något ;)

Jag hade en hel kul kväll what so ever...Några få ändringar, men det hade inte något med själva festen att göra i sig, men ni som jag pratat med det om vet. Och då menar jag inte den delen av gråt ;) Det var bara att uttrycka sina känslor. *hihi*

Det blir att stenhårt läsa inför de 2 två som vi har denna vecka, och på måmdag flyttar vi ut från svea och in på bodsvedjan ^^ *yey*
Har längtat nu så länge!

Bilder från klassfesten kommer inom kort, mnåste rådfråga om bilderna innan jag publicerar.

Inga kommentarer: