fredag 2 september 2011

Dag 1, en pina!

Har påbörjat min medicinering nu och jag kan inte annat säga än att min värld ser en aning mörkare ut nu. Jag känner mig ännu mer orkeslös, känner mindre glädje o jag finner inget positivt överhuvudtaget! Tur att yuna åker till David idag så hon slipper vara med mig nu. Jag försöker orka men det tar stopp. Just nu vill jag bara dra något gammalt över mig och inte titta fram förrän allt har förändrats. Det kanske är en del av min inställning som påverkar mitt mående, det vet jag inte. Men jag vet att jag inte vill må så här! Jag vill inte bli fast i tomma tankar som inte leder mig någonvart. Jag vill inte bli fast i en värld som är grå.
Jag är på väg i rätt riktning bara av att ha påbörjat medicineringen, men allt känns så långt bort....

Inga kommentarer: