tisdag 13 september 2011

Mitt i naturen

Har varit ute i svartlå i nästan en hel vecka nu och jag trivs som fisken i vattnet! Dock hade det varit guld värt om man hade kunnat promenera någonstans och inte efter 97:an. Men jag har hört att det ska vara mycket bin uppe vid hägnan, dit man annars skulle gått, vågar inte ge mig ut dit då. :(
Dessutom har det varit ett förfärligt väder ända sen jag kom ut hit... Känner mig som en olycksdrabbad liten jänta :/

Hur står det till med mitt mående då?
Ja, det är som det är och jag känner ofta att jag bara vill gräva ner mig till jordens ände. Jag avskyr allt som har med mig själv att göra... Jag vet, patetiskt! Men vad gör man... Jag försöker hitta saker att göra att jag t.o.m. Har stickat tofflor till Yuna, virkat en grytlapp till mormor och hjälpt till så gott jag orkat. Men helst av allt vill jag bara soooooova! Gud vad skönt det hade varit!!

Nä, deprimerande i lägg den senaste tiden... Sorry att jag inte kan bättre nu.

Inga kommentarer: