lördag 24 september 2011

Förlåt



Jag vill be alla där ute om förlåtelse för att jag kanske inte har hört av mig något så som jag brukade. Jag antog att många av mina Facebook vänner läste min blogg och därav antog jag också att de förstod hur jag mår. Men jag hade fel.

Jag känner mig fortfarande nedstämd och allt känns hopplöst och meningslöst. Att ens göra något känns förgäves. Men jag försöker repa mig.
Nu har jag tagit mig ett litet steg till i rätt riktning och sökt studier. På onsdag ska jag till studievägledarn för att gå igenom och göra en ansökan.
Det känns stort för mig och jag känner mig nöjd med mitt beslut.
Nu i början tar jag det gärna lugnare och har därför sökt att få studera på distans. Jag är inte riktigt redo för att ständigt befinna mig i ett klassrum med en hel del andra studenter. Jag vill ta ett litet steg och det är det enda som faktiskt räknas.

Nu ska jag ta och återgå till min lilla dotter som precis har badat.

Ha en bra helg!

Inga kommentarer: