söndag 11 september 2011

Funderingar

Är fortfarande ute i Svartlå hos min mormor och morfar, vilket jag tycker är rätt skönt. Speciellt när jag ökade min dosering igår. Jag har känt rädsla för att vara själv när den dagen skulle komma. Det är mycket blandade känslor för just varför jag känt den rädslan... Delvis har jag ju tappat minnet, ENORMT, sedan kan jag snöa iväg till en egen värld om jag inte håller mig sysselsatt med något. Här ute har jag en del att göra och det håller mig igång. Men jag känner också för att bara ligga ner, fundera eller bara sova bort dagarna. Det är en väldigt jobbig period just nu.

Just nu känns det lite som om mina vänner håller sig borta från mig... Jag vet inte om det beror på mig. Har fått förfrågan av Linda G, Donia och Anna R, att ses för en fika någon gång. Det uppskattar jag verkligen! Dock passade det inte så bra när jag då blev förkyld :(
Men på något sätt så känns det som om människor skjuter en åt sidan av någon anledning. Jag dricker inte nu när jag tar mina mediciner och det kan är en av orsakerna, att jag inte dricker. När man drack blev man bjuden på alla möjliga olika fester o evenemang, nu står man utanför och läser bara på Facebook vad alla andra har för sig.
Jag avskyr att inte vara med längre!

Nog spekulerat...

Nu ska jag troligtvis duscha!

Inga kommentarer: