lördag 3 september 2011

Dag 2


Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan
att du är stark nog att le även när det gör ont...





Dag 2 nu och jag mår väl som igår.
Det var planerat in en hel del idag så jag kunde fokusera på annat än det som pågår i mitt huvud.
Men inte ens hälften av det som var planerat kommer att bli av.
Skulle bowla med Jonathan, Malin och Olivia idag för att sedan åka och spela bilbingo och slutligen äta god mat hos mamma och Janne.
Bilbingon kan fortfarande bli av då den inte börjar förrän kl 14, men ju mer tiden går desto mindre vill jag göra något. Jag känner att lusten försvinner alltmer.
Linda G ringde mig tidigare och vi fick prata lite. Det kändes skönt. Hon är den som funnits med mig genom min resa som har varit och hon har alltid stått bakom mig, oavsett. Det är oersättligt. Jag kan känna mig lyckligt lottad!

Sitter och tittar på tangenter emellanåt och funderar på vad jag ska skriva... det är som om ord är otillräckliga.

Vill poängtera att bilderna ovan är från när jag mådde som sämst och de är alltså inte tagna nu.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: