torsdag 28 maj 2009

....

Har ingen rubrik till er idag.

Har sovit alltför länge idag och det får mig att verkligen må dåligt.
Hatar att vakna till att jag sovit för länge.
Jag får ta igen det med matteböckerna idag då, då jag har prov imorgon är det ett måste.

Har faktiskt inte så mycket att skriva just nu, kände nyss att jag hade hur mycket som helst.
Men det är väl bara mina inre galna tankar som spökar.

Tommy visa mig ett spel för någon dag sen, The grudgem eller Ju on om vi ska vara exakt, är ju faktiskt en japansk film från första början.
Läskigt värre var det.
Jag måste pröva spela det då tiden är inne.

Drömde en mardröm inatt, men den är alldeles för komplicerad för att berättas, men så är det väl alltid med drömmar.
Man vet exakt hur man skulle kunna förklara dem, men när det väl kommer till skott så ramalar orden omkull.
Hemsk var den i alla fall.

Nu ska jag göra något nyttigt innan barnen kommer hem från dagis.
Städa, diska etc.

Inga kommentarer: