onsdag 6 maj 2009

Waiting for something good

Sitter här med täcket hårt lindat om mig.
Fryser så mycket och mår sååå himla dåligt!
Jag väntar innerligt på att få bli frisk.
Och även på att bättre tider kommer.

Inte skulle det sitta fel med en roadtrip som min kära syster skrev i sin blogg.
Nä, det skulle vara kul!

Men kul skulle det även vara att få åka iväg med David och barnen till Västerås och hälsa på Taavo och Shiva.
Ja... Det skulle varit härligt.
Familjen längs vägen.

Försökte i mitt sjuka tillstånd ta några porträtt på min systerdotter Olivia.
Då jag fått ork att ladda över och retuschera dom, lägger jag upp någon här.
Det kan ni som läser min blogg, vänta er.

Nåväl... Vad gör en sjukling vid datorn egentligen?
Better go to bed.

Höll på att glömma, kära bror fyller 26 år idag.
Ett stort Grattis till honom!!

Inga kommentarer: