lördag 30 maj 2009

Tackar ^ ^

Ett stort tack till er som skrev i förra inlägget och kommenterade min blogg.
Alla har vi ett unikt och olikt sätt att skriva på, jag skriver på det viset jag gör.
Om än jag fått höra av min svenskalärare att jag ska tänka på radutfyllnad.
Men vadå, det är ju bara en blogg. :)
Jag uppskattar kritiken i alla fall.

Gårdagen var rätt lugn och jag tyckte att proven gick bra faktiskt.
Jag svarade på 7/9 frågor och det tycker jag duger i mitt fall.
Så länge jag kan få mig ett G i matte A så är jag nöjd.

Träffa Donia en sväng på stan och fick mig en födelsedagspresent.
En snygg presenpåse från Kicks med lite allt möjligt.
Shit vad hon lade pengar på mig.
Man får ju dåligt samvete ju. :S
Skönhetsvård produkter i stort sett, och en pennskrin :)
T&G Refresh Dry shampoo fick jag exempelvis, mycket bra ++++


Är så himla nöjd!

Natalie kommer kl 12 och ska sova över hos Jonte till imorgon.
Drar nog till Leo´s Lekland då idag med barnen.

Ska nu duscha och sedan städa upp lite.

Inga kommentarer: