söndag 31 maj 2009

Why did I?

Jag har dåligt samvete, om än jag kanske inte borde ha det, eller kanske vore fel av mig att ha det.
Jag tycker jag har unnat mig för mycket de 2 senaste dagarna, jag har alltså ätit grillat, tårta etc.
Jag vet att det kan låta sjukt, det är väl inte så allvarligt som det kanske låter.
Har inte ätstörningar, nej nej, verkligen inte.
Men jag har gett mig den på att gå ner mina kilon som jag har gått upp, och då känns det inte bra för mig att äta sådant.
Jag är väldigt sträng mot mig själv när det kommer till dieter och viktnedgång, vilket jag vet inte är bra.
Men kan ändå inte hjälpa det, jag är bara sådan.

Morsdag då...
Idag avslutades novelltävlingen och jag hoppas få ett svar inom en vecka.
Det är första gallringen, eller stavas det verkligen så??
Nåväl, vet inte hur många steg det är, men jag hoppas bli 1a :))
Att få vinna den tävlingen skulle vara stort för mig, då jag är så intresserad av att skriva.
För ett år sen var jag på gång att skriva en barnbok för att sedan skicka in till ett förlag, men jag blev så snål.
Kostar ju ändå lite att få sig att synas.
Hur tjock boken ska vara, hur stor, färg eller svartvit etc.

Har varit kanon väder, men det kunde ha blåst mindre.
Tog lite kort, och fick nu min bild tagen som jag legat och tänkt på i några nätter.
Lånade mormors vigselringar och fotade, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, hade velat ha rosenblad till då också.
Jag får fixa det till nästa gång. :)

Bra dag i stort sett i alla fall.
Kaffe nu och sedan Sims 3

Inga kommentarer: