söndag 10 maj 2009

Time goes by

Det slog mig just hur mycket man har hunnit göra under sina 23 år.
Vissa saker vill man inte ens tänka tillbaka på, då man nu tycker att det var korkat gjort, farligt etc.
Det är väl tur att man mognas under åren och inte förblir samma person?!
Shit, ja. Det har funnits mycket som man ångrat.
Men man får skratta åt det som varit och dela det med personer som fanns med.

Jag och Anne har gjort massor av knäppa saker, eller hur?
Det finns inga ord som kan beskriva gamla minnen.
Det är väl ändå tur att man kan tänka tillbaka och minnas det. :)

Ska träffa Anne här någon dag framöver, en fika och en massa surr.
Skulle behöva ta mig i kragen oxå till att träffa andra gamla vänner, är bara så himla upptagen.
Kanske är jag inte upptagen, men känner lite press.
Jag vill inte vara den som inte träffar folk.
Klart jag vill det, men jag finner aldrig riktigt tiden.
Ska ta och kontakta några inom en rimlig tid och boka in dejter.
Finns många jag vill träffa.

Nu drar jag mig tillbaka.

Inga kommentarer: