lördag 30 maj 2009

Loooong day

Hämtade Natalie kl 12 och åkte iväg till Leo´s rätt snabbt efter det, var nog där i 3 - 4 timmar eller så.
Men vad gör man inte för att barnen ska få leka av sig så mycket som dom alls bara orkar?!
Det är kul att se hur de är ivriga då man satt sin fot innanför dörrarna, benen sprätter på dom och försvinner lika snabbt som de fått av sig skorna.
Barn är allt bra härliga. :))

Sedan blev det en sväng till Svartlå, till min mormor.
Där åt vi, lekte och fikade.
Sedan blev klockan så pass att vi var tvugna att åka hemåt.
Nu ligger Yuna i sängen och ska sova medans Jonte och Natalie busar ännu en liten stund.
Det är ju ändå inte så ofta som de sover hos varandra, så varför inte få vara vaken lite längre än vanligt då :)

Morsdag imorgon då...
Jag förväntar mig inte att få något speciellt, en kram så är jag glad.
Men något som skulle sitta fint är om jag skulle vinna novelltävlingen.
Sista inlämningsdatum är imorgon och jag hoppas på besked i veckan.
Jag håller tummar och tår, hade inte suttit fel med lite cash och en publicering av den.
Ännu något som jag skulle ha i mitt bagage. :)

Nu är jag rätt trött och orkar ärligt talat inte att sitta och skriva så att fingrarna blöder, det är nu jag säger God natt.

Inga kommentarer: