söndag 24 maj 2009

Yesterday

Det var så himla fint i storforsen!
Har aldrig tidigare sett något så vackert som den platsen.

Jag, David och barnen, tillsammans med Stefan, Linda och deras barn, åkte till storforsen igår för att ha det lite familjetrevligt.
Varken jag eller David hade någonsin varit där förr så det var ju verkligen på tiden att vi kom oss dit.
Allt var fantastiskt att se på och systemkameran hade jag oxå med mig så att jag skulle kunna öva lite på fotograferingen.
Snart kommer även någon bild upp :)

Det var så mäktigt att se den stora forsen från vägen att man stod och gapade.
Nordens största fors är det då.

Nu är jag hos Malin och har umgåtts ett tag.
David och barnen är hos wäppling, väntar nu in att han ska höra av sig för att hämta mig.

Oslagbart igår!
Skulle kunna tänka mig ett bröllop där :)

Inga kommentarer: