onsdag 20 maj 2009

Jag kunde motstå....

Igår var det en aning kämpigt, inte på kalaset dock, tårtorna gillade jag ärligt ändå inte, så det gick bra.
Men efter det så följde Sandra med oss hem och vi såg He´s just not that into you, blev goe sugen på chipspåsen som bara låg och väntade på att bli uppäten.
Men jag kunde motstå frestelsen och tog mig istället en frukt. :)
Hade jag ätit chipsen hade jag haft dåligt samvete ända tills jag hade kommit mig på en promenad.

Det ska jag och Sandra ta tag i nu, vi ska ( förhoppningsvis ) dagligen gå 1 timmes promenad.
Härligt!
Och dessutom kommer nog kilona rasa ännu bättre.
Jag behöver ännu en kick.

Ni kanske tycker att det är patetiskt, men jag bryr mig ärligt inte.
Det är jag som vill gå ner det som jag gått upp efter operationen och jag har bara mått dåligt över dessa extra kilon.
Bättre att ta tag i det än att sitta och beklaga sig till sig själv och andra.

Nu åter till något viktigare, hushålssysslor.

Inga kommentarer: