onsdag 13 maj 2009

You make your own future

Nu är snart skolan slut, endast 2 veckor kvar.
Vi ser om jag kommer att få plugga i sommar eller om det blir att jobba.
Dock har jag ställt in mig på att få plugga att jag inte sökt något jobb.
Efter sommaren blir det OP för min del, och därefter kärnämnena.
Till att nå mitt mål har jag 7 år framför mig av studier, det känns jobbigt om jag tänker på att bara sitta i skolbänken, men det är det värt.
Jag vill kunna jobba med mitt drömyrke, och för att kunna det gäller det att plugga som bara den.
Det är långt kvar, men jag ska försöka härda ut och göra mitt allra bästa för att uppnå min dröm.

Men jag är även nyfiken på att plugga så mycket annat.
Det finns sjukt mycket kul att läsa.
Kanske man kan gå någon kurs eller så. :)
Eller plugga på distans.

Nu ska jag leta efter HÖÖK säsong 2, måste ha avsnitt 8 och 9, det är viktigt för mig att få ha dessa i min ägo då jag medverkar i de. :)
Good times.

Inga kommentarer: