måndag 2 augusti 2010

Busy busy

Känns som om man hela tiden har saker att göra, och finns det inte, då fixas det. Det är så det är då Taavo är här uppe och hälsar på :)

Vi har varit på fiskeresa, där vi fick mycket fisk, men aldrig någon RIKTIGT stor. Jag fick såklart den första, en harr. Mycket fin, som vi sedan grillade :) den smakade gott!
Jag hade dock lite otur och fick nog minst fiskar... men jag är riktigt nöjd med dem jag fick. Skulle bara haft med mig kameran och tagit kort på naturen i dess helhet... otroligt vackert!

Vi åker tillbaka imorgonbitti, då har jag även med mig kameran och ett nytt, eget kastspö :) ROSA! Att det fanns och att jag hittade det, otroligt :)

Känns dock som om jag missat så mycket annat som jag skulle ha gjort. Men jag får ta tag i det, jag måste leva lite nu också.

Jonathan fyllde år igår och det var folk här hela dagen.. väldigt trevligt, men också jobbigt. Det blir så med alla rörelser, röster och spring. Man får bita ihop och göra det bästa :) Han fick en massa nyttiga, onyttiga saker som han ville ha. Dessutom fick han pengar till simskolan och handpenning till Sthl´s resan som är i september. :)
Han ska åka dit med sin farmor och hälsa på kusin Helli. Han kommer nog tycka om det... och vi ska hjälpa honom att få ihop pengar till Gröna Lund, Skansen och sådant som är värt tt se :)

Nu ska jag städa lite här hemma, så det är fint då vi kommer hem imorgon natt :)

Inga kommentarer: