tisdag 17 augusti 2010

Tid är dyrbart

Det är vad jag tycker... och tid är vad jag nu behöver!
Jag satt med min uppgift som handlade mycket om droger i olika former, alkohol, misshandel och sociala probelm och svårigheter. Jag var så nöjd med hur mycket jag faktiskt hade fått med... och tror den var värd ett VG eller MVG. Eftersom att lill dockan Yuna fortfarande härjade, blev jag mycket less och behövde en cigg, just i slutet... När jag kommer tillbaka och öppnar upp min kära bejbi laptop, då inser jag inte direkt att dokumentet är borta, utan öppnar upp mapp och hela kittet. DÅ slår det mig... F*ns, j**la skit!!!! Jag hade inte sparat en endaste gång och nu är allt borta. ALLT! Jag intalar mig att allt stängts ned på grund av att jag slagitigen locket på datorn... men annars kan det vara dockan här som har pillat i det som hon inte ska. Förtvivlat hoppades jag på att det skulle finnas någonstans.. men jag hade fel.
Jag satt och bara stirrade på dokumentet som för en stund sedan var fyllt med mina egna ord, tankar och egna diskussioner. Jag grät för att jag var så dum och inte sparade...

Detta ÄR INTE det värsta som kan hända, jag vet. Men detta var mycket för mig då jag suttit och jobbat så hårt med uppgiften.
Känns som om det har varit så mycket nu också och att jag undrar om min tur snart vänder...
Jag hoppas det, för jag klarar inte av fler baksalg nu... inte NU!

Inga kommentarer: