onsdag 11 augusti 2010

Poker och grillning

I måndags hade vi lite grillning här som inkluderade mig, David, barnen, Taavo, Jimmy och Westman. Det var jätte trevligt! Och mycket gott! Senare spelade vi Chicago och poker. Ännu trevligare :)
Dock vann jag inte något denna gång... men David gjorde :) Kanske lite fusk att spela mot varandra då vi ändå delar... men men. :)
Jimmy var svår att läsa av, vilket gjorde det extra svårt att spela mot han.

Idag vet jag inte vad dagen bjuder på, men jag hoppas att det blir något roligt! Måste ta itu med allt pluggande också innan fredag. Men lite tid till annat finns också :)
Imorgon bär det av att fiska igen. Ingen fiskeresa, men inom 10 mils radie i alla fall.
Vet inte riktigt vilka vi blir, men förmodligen blir det väl jag, David, Taavo och Westman.

Nu ska jag avnjuta en kopp svart och en rök.

Inga kommentarer: