torsdag 26 augusti 2010

IQ metmask

Ibland är det ju så att man börjar fundera på människors IQ. Det finns människor som är i samma ålder som jag, om inte äldre, som skriver så brutala saker om andra. Fine om hon vill få ur sig det, men att använda sig så mycket som det ord hon gör och hur hon lägger fram saker och ting. Jag tycker det är rentav patetiskt! Jag vill inte nämna orden för jag tycker det är för hemskt.
Sen är det ju också den delen att folk minsann stannar kvar i det här stadiet med dom "råa blickarna", den där "om blickar kunde döda". Jag log för mig själv bara. Jag finner att det är så himla löjligt. Kan man inte bara passera varandra och helt enkelt inte bry sig om?
Jag lägger inte energi på sådana människor som jag inte orkar bry mig om, de som är ett avslutat kapitel. Lägger jag min energi på dem, då får de bara mer utav det. Därför lägger jag min energi på dem som betyder något, och som jag vet att jag betyder något för :)

Det var mina kloka ord!

Inga kommentarer: