tisdag 31 augusti 2010

Tisdag

Så var det tisdag och jag har gjort bort både skola och inskolning. Var en aning seg imorse, men det ordnade sig efter lite kaffe :)

Fick höra idag att jag såg ut som Jonathans stora syster :) Det är inte fy skam! Det ska jag bära med mig ett tag. :D

Dagen i sig känns rätt okej... kräver inte så mycket av den. Men något kul ska man väl hitta på till kvällen :)
Är ledig imorgon så jag ska ta en sovmorgon till 8 i alla fall, sen måste jag nog ta tag i storstädet som aldrig blev av sist som jag nämnde det.
Ska se över engelskan lite till också och försöka göra det jag kan utan bok :) dock är boken ett måste då man ska lyssna på en cd och sammanfatta historier därifrån. Inget man kan ladda hem heller, tyvärr. Jag vet, för jag har kollat :D
Snacka om att man har blivit en sådan som ska kolla om allt kan laddas hem :)

Nåja, nu ska jag ta och torka av lite bord och sedan dammsuga... Lyssnar på mycket bra musik från spotify!

Inga kommentarer: