söndag 15 augusti 2010

Sometimes it´s just a hard life...


Ibland kan livet kännas så himla tufft och hårt...
I Fredags då det även var den 13e, då fick jag känna på hur det är att få allt i ansiktet på en och samma gång. Vill inte gå in på alla detaljerna, men det var en av de jobbigaste dagarna...
Det slutade med att jag satt instängd på toaletten efter det att David kommit hem en sväng. Han såg att jag var ledsen, och barnen gjorde inte situationen bättre. Han tog över och lät mig få vara ifred en stund. Där inne satt jag och bet i en handduk för att stilla det hela. Det var egentligen inget allvarligt... jag menar, det finns dem som får cancerbesked eller liknande. Så jag kan inte riktigt jämföra. Men vi alla tycker att livet är svårt ibland. Men jag vill lova att det kändes bättre efter att bara ha fått släppa ut det. Mycket av smärtan som jag då kände, stillades.
Imorgon åker Taavo hem och David blir nu officiellt gammal gubbe ;P 30 år... Bara 6 år äldre än mig.
Nu ska vi ta och chilla lite med gotta och film.
Imorgon ska jag ta upp träningen igen och ta itu med vardagen.

Inga kommentarer: