onsdag 25 augusti 2010

Så många ord...

Jag har känt för att skriva en hel del på sistone... Inte bara egna saker, som jag känner. Utan saker som vi alla kan känna i livet, med kärleken, det onda, det goda, vår livssituation. Men det känns som om jag inte kan lägga ut dessa saker på min blogg, då det kan bli en hel del missförstånd, och folk tror att jag endast talar för mig själv.
Jag får ta och skriva detta och bara ha på min dator istället, eller skicka in dem till ett förlag som vill ha dem.

Kände för en stund sen att jag inte var ensam hemma. Det stör mig absolut inte att ha "besök", men det kändes inte som vanligt. Jag rös till och tyckte det kändes en aning obehagligt. Ni kanske inte själva tror på sådana saker, men jag är öppen för det mesta och vill inte utesluta något. Dessutom har man sina erfarenheter. Just nu känns det som om det bara är jag, men jag tror på att det kommer tillbaka snart.

Ska gå på promenad ikväll med söta Sara I. När jag nu är ledig så vet jag att det inte blir att gå ut på någon egen promenad, då jag inte har något att fixa. Då kan det vara bra att ha någon att gå med senare :)

Längtar till lördag också! Ska bli grymt kul!

Inga kommentarer: