måndag 16 augusti 2010

Registrering

Har varit iväg till skolan för att registrera mig, dock så ska jag bli inskriven imorgon istället. Vi hämtade lite papper om när vi ska bemöta våra nya lärare :)
Känns lite skumt att ännu ett år vara tillbaka. Jag har ju ändå studerat nu i 2 år... det går himla fort. Vad jag nu ska kolla, är vidareutbildning... har några önskemål och har nu därför beställt en LTU katalog för att se utbudet av studier där.
Jag tror nog inte att det kommer att bli någon logoped av mig, åtminstone inte ännu. Finns ingen kurs i Luleå och jag vill ogärna studerai sthl då det är för långt bort från min familj.
Jag får helt enkelt se över alla alternativ som Luleå har att erbjuda och sedan sålla. Något måste det väl bli av mig??
Möjligheterna är oändliga, det är bara att bestämma sig för vad man verkligen brinner för... men det finns ju så himla mycket!
Nåväl... något passar åt oss alla.

Nu en kopp kaffe inne där det ändå är lite svalare med korsdrag.
Bye!

Inga kommentarer: