lördag 28 augusti 2010

Löööördag!

Äntligen är det lördag... kändes för någon dag sedan, som om denna dag inte skulle komma. Har starka, goda vibbar :)
Linda Gustavsson har fixat mina naglar, samt förgat mitt hår. Vad skulle man göra utan goda vänner?
Jag blev jätte nöjd med både hår och naglar. :)

Jag och Linda tog oss ut till stan igår på Kulturnatt. Vi satt och lyssnade på god musik. Inte ungdomsbanden inte, nej nej. :) Men det var skön musik. Vi glodde runt lite i affärerna och hade det bara mysigt. Jag uppskattar att Linda frågade mig, för jag hade inte alls tänkt gå dit. Så jag är jätte glad!!

Funderar på om man ska ta och äta lite nu... jag är ganska hungrig. Fick inte i mig något igår heller. De senaste dagarna har varit dåliga. Det enda "riktiga" som jag ätit är en sallad på Milano för någon dag sedan. Annars har det varit mest vätska och en macka. Inget bra! Och Linda försöker hjälpa mig att äta bestämda mål och rätt mängd. Vi får nog göra ett schema till mig :D

Nu ska jag gå på pincettjakt!

Inga kommentarer: