fredag 20 augusti 2010

Fredag!

Veckan som har gått har varit tung. Jag har haft inlämningarna att tänka på och provet som jag idag ska göra i socialpsykiatri. Inlämningarna har nog vägt tyngst på mig. Igår gjorde jag något, som jag tycker är otroligt! Jag gjorde alla 5 på mindre än 5 timmar. Efteråt kändes det så himla bra! Det var som om hela världen lyftes från axlarna.
Jag har ännu inte fått veta om jag börjar engelskan på måndag den 23/8. Det hela berodde på om jag klarade socialpsykiatrin och socialt behandlingsarbete. Men det är ju svårt att säga, om än jag gör mitt yttersta. Men de kan ju ändå inte vänta på att jag ska hinna få betyget i de kurserna. Jag menar, jag gör slutprovet idag i en kurs. Andra kursen gör jag nog slutprovet nästa vecka.
Jag blir lite less!!
Dessutom tror jag att csn väntar på om jag ska läsa heltid eller inte, då jag ännu inte fått några pengar eler besked.
GAH!

Nu ska jag torka håret för att sen bege mig till skolan och fixa provet...

Inga kommentarer: