lördag 21 maj 2011

#!!+?!%&=#¤ !!!!!


"Take it away...!!"


Jag tyckte att det gått så bra idag med mina tabletter och att hungern höll sig på avstånd... ända till middagen. Där var det kört!!
Efter middagen satt jag och kände lusten att äta upp allt det som fanns kvar, äta allt godis som vi köpt till barnen, popcornen... allt! Men jag höll mig... tills Patrik åkte.
Jag har inte ätit upp allt... jag ville inte först att det skulle komma fram att jag ätit mer än det som jag åt till middagen... men mitt dåliga humör och ilskan över att jag svek mig själv gjorde att jag berättade för honom.
Han kan inte förstå hur det är, ingen som inte känner på samma sätt som jag kan förstå!! Det kan jag även känna enorm ilska över. För det känns som om det inte finns någon där ute som vet hur svårt det kan vara att hålla sig från maten på samma sätt.
Att ringa läkaren min är ett faktum nu... men samtidigt vill jag inte... och det har väl med min egen envishet att göra. Att jag inte vill ha någon annans hjälp, att jag vill klara mig själv, göra det jag tror är bäst för mig.
Även om det kanske visar sig vara ett dåligt beslut.
Jag har kunnat klara detta förr och därmed vill jag kunna klara det själv nu också!

Det har varit en riktigt tung kväll kan jag väl påstå och jag bara lääääängtar till jag vaknar upp senare idag och vet att det är nya friska tag.
Jag önskar att ingen skulle behöva känna sådan besatthet av mat av alla dess slag. Jag skulle aldrig önska att någon fick ha det så här!

Nu ska jag dra något gammalt över mig!!!

Inga kommentarer: