måndag 9 maj 2011

My iPhone 4


"Life can be so much fun with pink..."

Så här ser min nya telefon ut... Nya och nya.... har haft den ett tag nu. Men jag har ännu inte haft nöjet att visa upp den för er mina kära läsare. :)
Den är underbart fin och visst klär den bra i rosa? ;)
Tänk så mycket mer gladare man kan bli av att tillsätta lite färg i vardagen :) Lovely!!

Fick hit barnen i torsdags och vi har haft väldigt mysigt. Under tiden som Patrik varit hemma, har även barnen varit som två helgon ( näst intill ), men när katten är borta dansar råttorna på bordet. :P
Syskonkärleken är väl bara föööör underbar ibland? Njae... kanske inte. Men att bara få ha dom här och i min närhet, det är oslagbart! Älskar mina barn mest av allt på denna jord och de är dom som jag alltid kommer prioritera först.
Visst... jag fick min släng i lördags och ville bara fly. Men det var pga sömnbristen. Kände mig helt knäckt. Dock kunde jag heller inte sova när Jonathan och Yuna väl låg i sängen och sussade gott. Nej nej.... då var Jenny mest piggelin. Det är väl då ändå typiskt?!
Idag känns det bättre, trots att jag bara fått 3 timmars sömn.
Men men... jag dör inte av det.

Ska ta och åka ut till mamma med Patrik och barnen idag. Hon ville hemskt gärna träffa barnen. Så det är väl klart man åker dit då :)
Patrik går av jobbveckan inatt också... häääärligt!
Får se om det blir att ta en sväng till leklandet då någon av dagarna... det skulle barnen älska!

En liten uppdatering av mig....
Nu ska jag ner i tvättstugan.

Tjingeling!

Inga kommentarer: