måndag 23 maj 2011

My angels


"Det bästa i livet..."



När jag känner mig som mest ensam behöver jag bara tänka på vad jag har och vad jag alltid kommer att ha, oavsett. Mina barn. Mina älskade barn. De kommer alltid att komma i första hand och prioriteras först. De är min livsglädje i livet och kommer alltid vara. De är dem jag lever för.
Visst kommer de stunder när man kan vilja gå och dra något gammalt över sig för att de kanske bråkar med varandra eller har en energi som man själv inte kan med... men de är inte mer än mänskliga, med känslor och egen vilja. Alla har vi varit barn och kanske bråkat med våra syskon. Vi alla vet vad som pågår i huvudet på dessa små, våra egna hjärtan.
De som vill ha mig i sitt liv, de får även ta in mina barn. De är en del av mig och ALLT för MIG. Skulle aldrig överge dem för något i världen!

Inga kommentarer: