fredag 6 maj 2011

Friday


"Hunger som vägrar stillas och jag är ensam med barnen..."


Underbara dagar nu när jag får ta hand om mina små :)
Små och små, men mina barn är det i alla fall och då kommer de alltid vara små ;)

Patrik åkte tillbaka till Jörn idag för att jobba till tisdag. Kan vara bra med tanke på att han och barnen ännu inte hunnit umgås så mycket och allt behöver få ta sin egna tid. Att jag är ensam med barnen gör alltså ingenting, förutom att jag inte har någon som kan slå mig på fingrarna om jag vill gå och äta hela tiden...
När Patrik for iväg från onsdag - torsdag, hann jag äta en hel del. När jag sedan - på torsdag morgon - insåg hur mycket jag egentligen hade ätit, mådde jag hemskt dåligt. Jag försöker klara av detta själv då jag inte vill tvingas äta en massa tabletter som jag inte vill äta.
Jag får försöka på ny kula imorgon... idag är det ingen idé när jag lika ätit som en gris.
Usch vad less jag blir på mig själv....! Eller egentligen mest besviken. Men jag måste klara det själv nu. Så enkelt är det.

Annars... inte så mycket mer nytt ifrån mig egentligen.
Har en hel del tankar, men vet inte om jag vill dela med mig av dem på bloggen.
De handlar till stor del av dubbelmoral, enorm dos av den varan dessutom. Inte från min sida, men från andras sidor. *himlar med ögonen* Jag blir så less!!!!

Nu ska jag äta ännu mera glass och frossa i godis.... *blääääääää* please, somebody shoot me!!!

Inga kommentarer: