onsdag 23 november 2011

Bara braaaaa

Nu känner jag att det bara blir bättre och bättre. Varje dag känns som en "välsignelse".
Låter sjukt för mig att ens se ordet "välsignelse" skrivet här.
Nyligen var jag så långt ner som jag aldrig trodde att jag någonsin skulle kunna vara och nu - bara någon vecka senare - står jag här och ser framemot varje ny dag som jag får.
Jag är glad på morgonen t.o.m. vilket är ovanligt. Brukar vanligtvis ha dåligt morgonhumör.
Visst, jag vet att det är mycket kvar. Skoluppgifter, skaffa lägenhet, söka jobb etc. Men jag är på gång och det är det enda som betyder något. Att jag nu äntligen fått upp ögonen och att jag orkar arbeta med mig själv. Det är ett stort steg för mig.

Har varit till Toys 'r us idag så att Yuna skulle få välja sig något som skulle få bli en sen födelsedagspresent. Det blev en dinosaurie. Det hon fick av David och som hon dessutom hade fått välja själv, det var en drake. En sån här riktig "fantasy drake". Hon valde den framför en Hello Kitty dator. Japp, ni läste rätt.
Hon är inte som alla andra små flickor min lilla Yuna :)

Det var en bra dag i Luleå.

Nu ska jag ta och skicka lill trollet i säng.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: