lördag 5 november 2011

Suck och stön

Suck....!
Jag sitter här och tom tittar på dumburken. Känner mig varken trött eller hungrig. Ändå har jag inte ätit sedan i onsdags. Jag mår bara illa av att tänka på mat.
Ännu mindre matlust har jag nu efter att ha sett ett videoklipp med Donia tidigare ikväll. DÅ fick jag spy på riktigt.

Det var trevligt och ytterst nödvändigt med sällskap... Kände mig så himla nere innan hon kom.

Jag har funderat mycket också idag och kommit fram till både det ena och det andra. Det är ytterst nödvändiga tankar och beslut.

F*n... Jag kom på att jag glömt ta mina mediciner idag... Suck!!
Den andra medicinen måste jag nog återlämna till Apoteket då jag vägrar ta dom något mer.
Ärenden och måsten, hela tiden!

Jag blir så trött...

Nu får vi se om det blir någon sömn för mig inatt... Man kan ju alltid hoppas!

Inga kommentarer: