torsdag 24 november 2011

Suck!

Har pratat med sociala idag och jag har fått en ny tid. Det tog bara 13 samtal från mig att nå handläggaren. Usch vad less jag är. Deras villkor har förändrats en del sen man hade något att göra med dem sist. Frågan är nu bara vad jag ska göra...
Uppgift till mötet på tisdag är att se efter lämplig lägenhet, utskrift av räkningar, kontoutdrag samt utdrag från csn. Det får jag inte glömma. Då kommer det bara ta ännu längre tid.
Bara av att få ringa så många gånger direkt när man klivit upp, gjorde inte min dag bra direkt. Jag blev på mycket dåligt humör och det kan ha gått ut över fel personer :/
Avskyr att inte kunna behärska mig sådana gånger!
Men jag har väl tid till att gottgöra för det hoppas jag.

Har bakat pepparkakor idag med Yuna. Det gillade hon :)

Annars har väl dagen varit rätt lugn. Inte så hemskt olik alla andra dagar.

Imorgon ska jag följa med Anna M, Linnea M och Patric A och äta ute samt bowla senare på kvällen.
Inge fest utan bara umgås :)
Trevligt värre!

Nu ska jag försöka få Yuna att vilja äta kvällsfika och sen göra kväll.

Inga kommentarer: