torsdag 3 november 2011

No title

Jag vill inte att du ska va i mitt sällskap bara för att du känner att du måste.
Jag vill inte att du ska ringa eller skicka sms till mig av samma anledning.
Jag vill att du ska vilja vara med mig för att du tycker om mig, gillar mitt sällskap. Inte för något annat!

Just nu känner jag en sådan enorm ilska och ledsamhet... Jag vill få kunna skrika och gråta så att hela världen hörde mig.
Men det är ingen som hör mig...
Det är ingen som känner hur min själ sakta förtvinas och faller samman.
Det gör så fruktansvärt ont nu att jag mår illa.

Det är ingen som ser dig.
Ingen som ser ditt hjärta brister.
Ingen som ser dig när du kvider i tystnad.
Ingen som ser hur det smärtar i hjärta och själ.
Ingen som kan förstå.

1 kommentar:

elli sa...

det här kanske låter konstigt och jag vet typ ingenting om dig eller han. men vet du vad min spontana tanke var när jag såg att ni var tsm? jo... eh, hon är way för het för honom! en ytlig tanke kanske men...

men om det nu inte funkade, vem av er som nu kom fram till det, så var det ju inte rätt. klart du kommer hitta den som är perfekt för dig och som du är perfekt för. ingen är perfekt, men tror allt man kan vara perfekta för varandra! min plan är då i alla fall att få ordning på allt och sen ska jag invänta (och kanske leta lite också) drömprinsen! ;)