måndag 21 november 2011

Skvaller


Det är ytterst trevligt att veta att folk ändå läser min blogg och att vissa av er kan tolka mig "rätt". Visst, jag har haft det kämpigt och allt kan ha sett ut att ha varit bäcksvart för min del. Det har varit mörkt men jag vill INTE ta mitt liv. Jag har så mycket att leva för och livet är för mycket värt för att bara gå och ta bort det.
Mycket ska man då få höra från alla håll, dessutom från långt bort i världen.
Hoppas ni njuter av att spekulera...
Jag har sagt det så många gånger förr och jag måste tydligen säga det igen:

Det jag skriver är det jag känner att jag kan dela med mig av till er, det som är för känsligt det håller jag för mig själv. Det skriver jag av mig och sparar på bloggen, opublicerat! Jag vill inte ha en massa skitsnack och därav försöker jag vara så öppen jag kan med hur jag mår.
The End!

1 kommentar:

Anonym sa...

sådär. nu kan personen säkert inte misstolka nå mer. Dumt att mans ka behöva renskriva allt man säger. Har själv läsare som kommenterar direkt ngt är lite halv diffust. fin bild på dig /sara isaksson